יום שלישי, 28 באפריל 2015

London Hat Week / April 2015

הפעם לונדון דווקא כן חיכתה לי ואפילו קיבלה אותי במזג אוויר מסביר פנים. אירוע הכובעים הרשמי של 2015 יצא לדרך ואני הנציגה שלנו שם. סדנאות, תערוכות, דיונים ואירועי רחוב ליוו את חמשת ימי ההפנינג בלונדון. 


עשרות כובענים הגיעו מכל רחבי הגלובוס, לראות ולהתראות, להחליף אינפורמציה ורשמים ובעיקר לתמוך ביוזמה הכל כך חשובה של העלאת המודעות למלאכת הכובענות, להדגיש ולשמר את הקראפט וטכניקות העבודה המסורתיות.



לראשונה נפגשתי עם ספקים איתם אני בקשר כבר שנים. נחמד לפגוש את הפנים מאחורי המיילים. ספקים של חומרי גלם אותם אני מייבאת וספקי אימומי עץ שמשמרים מלאכת עבודה של מאות שנים.


פגשתי כובענים שכמוני עובדים ומייצרים בסטודיואים קטנים בקולקציות מוגבלות. עוד דרך להתמודד עם הייצור התעשייתי שדוחק אותנו כל פעם לפינה אך גורם לנו להשתכלל ולהתחכם לו שוב מהבחינה עיצובית. לחפש את הערך המוסף שלנו, כמעצבים, בעולם הרווי כל כך במוצרי צריכה ו...כובעים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה